Ραντεβού στα …τυφλά

Στο δωματιάκι που κοιμόμασταν παιδιά και που τώρα χρησιμοποιώ εγώ κάθε φορά που έρχομαι στο χωριό, στριμωγμένες εγώ, η Βάσω και η Στέλλα με ένα σωρό ρούχα και παπούτσια απλωμένα στο ένα από τα δυο κρεβάτια.

– Αυτό να φορέσεις.
– Είσαστε με τα καλά σας;
– Μπα, το κόκκινο δεν της πάει όσο νομίζει, εγώ νομίζω καλύτερα αυτό, το λουλουδάτο.
– Ναι, για να μοιάζει με μποστάνι.
– Τι λέτε βρε και γιατί όλα μου τα ρούχα είναι απλωμένα στο κρεβάτι;
– Συζητάμε για το τι θα φορέσεις.
– Για να πάμε στο καφενείο; Έχει ενδυματολογικό κώδικα το καφενείο;
– Όχι μωρέ, δεν θέλεις να είσαι καλά ντυμένη;
– Θα φορέσω το τζιν μου.
– Μπα, κάνει τον κώλο σου μεγάλο.
– Ο κώλος μου δεν είναι μεγάλος και καλά θα κάνεις να δεις τον δικό σου.
– Και τα νύχια σου βρε Λουκία, τα άφησες.
– Λες να τα δει η Αγάπη Βαρδινογιάννη και να μην την αρέσουν;
– Θα τα βάψουμε αφού αποφασίσουμε τι θα φορέσεις.
– Εσείς θα αποφασίσετε;
– Δεν σου έχουμε εμπιστοσύνη.
– Κοίτα ποιος μιλάει. Η αρβυλοφορούσα πεζικάριος, άντε καλοκαιριάτικα.
– Η Βάσω έχει συγκεκριμένο στιλ και να μάθεις να το σέβεσαι.
– Τώρα εσύ τι κάνεις; Τον δικηγόρο της;
– Είσαι άδικη Λουκία.
– Αδερφικό προνόμιο.

Ovi_greece_0817_014a.gifΤα ρούχα ξεκινήσανε από ένα βουνό και σταδιακά καταλήξανε σε δυο μικρότερα βουνά με μερικές προσθήκες μιας και ως δια μαγείας εμφανίστηκαν και κάτι ρούχα από τη βαλίτσα της Στέλλας που σίγουρα μου …ταιριάζουν και κάτι άλλα από ξεχασμένες ντουλάπες.

– Εγώ λέω να ξεκινήσουμε από τα παπούτσια.
– Τελικά εδώ στο χωριό δεν είσαστε τελείως απολίτιστοι. Κάνει με χαμογελάκι η Στέλλα και απαντάει με μορφασμό η Βάσω.

Λοιπόν θα τρελαθούμε τελείως και αυτές οι δυο ή κάτι μαγειρεύουν ή καλά θα κάνω να ειδοποιήσω τον γιατρό του χωριού, αν και το κάτι μαγειρεύουν μιας και οι δυο τους είναι τελείως άχρηστες στην κουζίνα και τις κατσαρόλες, για πιο λογικό μου φαίνεται.

– Μποτάκι με τακούνι, αυτό με τη φτέρνα έξω.
– Μποτάκι;
– Άστο Βάσω μου, η τελευταία μόδα. Η Καρντάσιαν μόνο αυτά φοράει.
– Ε, αφού τα φοράει η Καρντάσαινα…
– Για να πάω στο καφενείο και να πιω φραπέ – που δεν έχουν και φρέντο – θα βάλω ξώφτερνο μποτάκι;
– Εσύ μη μιλάς.
– Σους!
– Καλάαααααααα.
– Τώρα με το μπεζ μποτάκι βρίσκουμε τα υπόλοιπα.
– Το λουλουδάτο φόρεμα δεν πάει.
– Δεν στα έλεγα εγώ;
– Φούστα.
– Μακριά, καλοκαιρινή. Αυτή, πώς σου φαίνεται;
– Καλή, αλλά με τι τοπ;
Και με το τοπ διαλεγμένο γυρίσανε και οι δυο περήφανες για την απόφασή τους και με κοιτάξανε.
– Αυτά θα φορέσεις.
– Μπα; Και τι βρακί;
– Όλα από εμάς τα περιμένεις; Άντε κανε ένα μπάνιο τώρα κι έλα έξω να βάψουμε τα νύχια μας.
– Πώς σου φαίνεται το μπλε που σου έδειξα προηγουμένως Βάσω μου;
– Πολύ μου άρεσε. Θα το βάλω κι εγώ.
– Ωραία, και οι τρεις μας με μπλε νύχια.

– Ο Δημήτρης ήταν μαζί μου στη σχολή, Λουκία.
– Πτυχίο πήρε αυτός;
Ήμουν ελαφρά νευριασμένη και δεν είχα σκοπό να το κρύψω. Ώστε γι αυτό όλη η συνωμοσία και τα ρούχα και τα ξώφτερνα μποτάκια. Οι κυρίες ετοίμαζαν προξενιό. Ο Δημήτρης στο ύψος της αδερφής μου, που σημαίνει ψηλός, με κοιλίτσα και καραφλίτσα που σύντομα θα γινόταν κοιλάρα και καράφλα(ρα).

– Στέλλα, δεν μου αρέσουν οι καραφλοί, ψιθύρισα στη Στέλλα που καθόταν δίπλα μου.
– Και ο Αντωνάκης καράφλα είχε μετά από λίγο καιρό.
– Ναι αλλά όταν τον γνώρισα είχε μαλλιά και τώρα αυτό για καλό μου το είπες;
– Όχι, ήθελα να σου θυμίσω ότι δεν είσαι άγνωστη στις καράφλες.
– Ούτε στους μαλάκες είμαι.
Ήρθαν οι φραπέδες και ο Δημητράκης μας είπε τα τελευταία νέα από τον καύσωνα και τον σεισμό. Εμείς οι τρεις αναστενάξαμε τις κατάλληλες στιγμές και βρίσαμε την κυβέρνηση τις ακατάλληλες.
– Αλλά τι να περιμένεις από τους κομμουνιστές στην εξουσία… Είπε ο Δημητράκης και είδα τα μάτια της Βάσως να γυρνάνε ανάποδα.
– Ποιούς κομμουνιστές ρε Δημήτρη; Είναι ο Τσίπρας κομμουνιστής;
– Έτσι δεν λέει ο ίδιος; Η αριστερά στην εξουσία;
Και ποιος είδε την Βάσω και δεν την φοβήθηκε. Μόνο που δεν έβγαλε την αρβύλα και να του την φέρει στο κεφάλι και να έχουμε και αίματα αντί για ….γάμο.

Και κάπως έτσι έκλεισε η απόπειρα Βάσως και Στέλλας για προξενιό στο χωριό, χάρις στον Τσίπρα!

Λουκία Κοντοπόδη

 

Σχολιάστε

