Ιστορίες Παράνοιας #9: Για μια χούφτα ροδάκινα

Έχει και τα καλά του το καλοκαίρι στην πρωτεύουσα όταν έχει μπει ο Αύγουστος, πας στο σούπερ μάρκετ το πρωί κι είσαι μόνος, εσύ και τα ψυγεία και άντε κανένας γείτονας, τα πιτσιρίκια με το σκέιτμπορντ να αλωνίζουν τους διαδρόμους, καλημέρα σας και τι κάνετε τσουπ σκάει μύτη ακόμα ένας, και χαϊδεύεις τα πεπόνια γιατί έχεις φετίχ με το σαγρέ και μυρίζεις τις μπανάνες και παρακαλώ περάστε ενόσω ρίχνεις στο καλάθι τ’ απαραίτητα, πήγατε πουθενά δεν πήγαμε, ε δεν πειράζει, καλά είναι κι εδώ και τέτοια, περνάς καμιά ωρίτσα κόβοντας βόλτες γιατί έχει και το αιρκοντισιόν κι είναι ωραία, πού να γυρνάς στο διαμέρισμα με τον ανεμιστήρα φίου φίου να ανακυκλώνει τη ζέστα και να ιδρώνει ο κώλος σου, το αιρκοντισιόν στο σπίτι το ανάβεις μόνο σε εξτριμκόσιον καταστάσεις και με το χρονόμετρο,

οι υπάλληλοι την έχουν κάνει με ελαφρά, άλλος για καφεδάκι άλλος για κολατσιό άλλος για κάνα πήδουλο άλλος για Χίο τράβηξε άλλος πετάγεται στο σπίτι να βάλει κι ένα πλυντήριο, κοιτάς το ρολόι κανα εξηντάρι λεπτά μετά λες άντε να φεύγω σιγά σιγά, μαζεύεις τα πιτσιρίκια που παίζουν πόλεμο των άστρων με κάτι σαλάμια αέρος που τα ‘χουν κάνει φωτόσπαθα, πας στο ταμείο και βλέπεις όλους όσους συνάντησες τόση ώρα να έχουν κάνει ολόκληρη ουρά δέκα άτομα και βάλε, όσους έχουν μπει όλοι κι όλοι από το πρωί δηλαδή, να είναι στο ίδιο ταμείο και να περιμένουν αφού έχει απομείνει μόνο ένας υπάλληλος,

Ovi_greece_0817_007a.gifΓιατί ρε παιδιά μου το κάνετε αυτό λες, γεμάτο το μαγαζί ξεροσταλιάζω στο ταμείο, άδεια όλη η Αθήνα ξεροσταλιάζω στο ταμείο, κι είναι μπροστά γηραλέος κυριούλης που ‘χει μπερδέψει τα νεκταρίνια με τα ροδάκινα κι έχει πάρει νεκταρίνια για ροδάκινα και τα νεκταρίνια είναι δεκατρία λεπτά πιο ακριβά από τα ροδάκινα κι εκείνος ωρύεται εγώ πήρα ροδάκινα γιατί να πληρώσω νεκταρίνια και η ταμίας του εξηγεί ότι δεν είναι ροδάκινα αυτά που πήρατε κύριε, μα πώς δεν είναι, είναι κόκκινα, να, να, δες, βλέπω λέει η ταμίας αλλά αυτά δεν έχουν μαλλιά, τι εννοείτε μαλλιά κυρία μου, μαλλιά κύριέ μου, τα ροδάκινα είναι μαλλιαρά, εσείς φέρατε νεκταρίνια που είναι καραφλά

και όχι είναι ροδάκινα σου λέω και μου τα χρεώνεις για νεκταρίνια, να μύρισέ τα μα όχι δε θέλω να μυρίσω τα νεκταρίνια ΡΟΔΑΚΙΝΑ ΕΙΝΑΙ, ξέρεις πόση σύνταξη παίρνω εγώ που ήμουν μηχανικός στον ΟΣΕ και τώρα μετράω τα ροδάκινα γιατί μου κόψανε από δω μου κόψανε από κει, νεκταρίνια είναι λέμε, όχι εγώ τα πήρα από την κασέλα που έχει ροδάκινα μέσα και θα τα κεράσω εγώ τα γαμίδια ακούγεται ένας από μπροστά, χτύπα τα για ροδάκινα και θα στα πληρώσω εγώ τη διαφορά, για πέντε νεκταρίνια όλα κι όλα, ΡΟΔΑΚΙΝΑ ΕΙΝΑΙ, ρε άντε ρε παππού έχουμε και δουλειές και τέτοια,

φωνάζει ο παππούς για την ακρίβεια, σφηνώνει και το πι κάπου ανάμεσα στα ταμεία και το καλάθι του προηγούμενου, πέφτουν και κανά δυο κουτιά κορνφλέικς κάτω και κομπόστες ανανά, ααα λέει η γειτόνισσα στην  άλλη γειτόνισσα μπροστά της να σας πω συνταγή για τσιζκέικ ανανά να λιγώσετε, άντε κι εσύ μανδάμ με τα τσιζκέικια φωνάζει ο παραπίσω με το φο ρέιμπαν και την εξάδα μπύρες σε προσφορά, μετά γκρινιάζετε που φαρδαίνουν οι κώλοι σας, α με συγχωρείτε αλλά γίνεστε ρατσιστής τώρα, σεξιστής λέγεται αυτό διορθώνει ένας άλλος, τα μνημόνιά μου μέσα, το βενιζέλο μου,

σεξιστής ρατσιστής πάλι φαρδαίνουν οι κώλοι σας, ρε ουστ από δω παλιογκαμούζο, ο τύπος δεν ξέρει τι είναι ο γκαμούζος αλλά υποθέτει ότι είναι βρισιά, τι είναι ο γκαμούζο ρωτάνε τα πιτσιρίκια, ντου ο ρέιμπαν στην κυρία με την κονσέρβα ανανά, ντου η από πίσω τον πλακώνει με την τσάντα στο κεφάλι, ρε τι έχω πάθει η ταμίας, εγώ στην κατοχή ο παππούς έτρωγα κρεμμυδόφλουδα, γυρίζουν και οι υπάλληλοι πανικόβλητοι σεκιουριτάδες με τέιζερ και τα σχετικά, μα σας παρακαλώ να γίνομε φαργουέστ για μια χούφτα ροδάκινα, ΝΕΚΤΑΡΙΝΙΑ η ταμίας, το στανιό μου και τα πρέκια μου και τη Βοσνία Ερζεγοβίνα μου ο παππούς δεν παίρνω τίποτα, γίνεται ένα μαλλιοβράσι τέλος πάντων και άλλη μια ώρα μετά έφυγαν όλοι αναμαλλιασμένοι και πήγαμε κι εμείς στα σπίτια μας επιτέλους (κατά το μεσημέρι).

Κατερίνα Χαρίση

************************************

Ιστορίες Παράνοιας #1#2#3#4#5#6 #7#8 – #9 –

Σχολιάστε

