Μα τι κάνεις; #6

Έφτασαν οι μέρες των εγγραφών, κουβαλώ το χαρτομάνι στον παιδικό. Μικρό γραφείο, ένας αρχαίος ανεμιστήρας,  χαρτιά παντού. Ένας κοστουμαρισμένος πριν από μένα, δε θέλω να ακούσω αλλά ακούω:

– Και θα το πάρετε σίγουρα;

-Δεν ξέρουμε κύριε, αν υπάρχουν θέσεις φαντάζομαι πως ναι.

Ο κοστουμαρισμένος ξεφυσάει, κοιτάζει το ρολόι του, χτυπάει το κινητό του, το κλείνει.

-Πρέπει να το πάρετε.

Ovi_greece_0617_030a.gif-Αν δεν το πάρουμε εμείς το παιδί, θα πάει στο επόμενο σχολείο με διαθέσιμες θέσεις.

Κι άλλος αναστεναγμός.

-Γιατί δε θέλω ο γιος μου να γίνει φλώρος, καταλάβατε;

-Τι εννοείτε;

-Θέλω να πάει σχολείο, να μορφωθεί, να δει πώς είναι η ζωή.

-Είναι τρία χρονών.

-Δεν έχει σημασία. Ξέρετε τι έγινε πριν έρθω;

-Τι έγινε;

(Τι έγινε; Είμαι περίεργη να ακούσω τώρα.)

-Στην τράπεζα που δουλεύω μπήκε ένας κρεμανταλάς καμιά 30αριά χρονών. Από πίσω του ερχόταν μια κυρία ας πούμε 60 χρονών.

-Μάλιστα.

(Μάλιστα, κι εγώ.)

-Ήθελε δάνειο.

-Ναι;

-Τι ναι; Αυτό!

-Δεν καταλαβαίνω.

(Ούτε κι εγώ.)

-Σας λέω ότι ήρθε να πάρει δάνειο να ανοίξει ένα μαγαζί κι έφερε τη μάνα του μαζί. Τη μάνα του! Του λέω όχι αγόρι μου, δε θα πάρεις δάνειο. Και τον έδιωξα. Ήρθα κατευθείαν εδώ.

(Νομίζω ότι η διευθύντρια εξακολουθεί να μην καταλαβαίνει αλλά εγώ θέλω να γελάσω.)

-Πάντως είναι σίγουρο ότι κάπου θα μπει το παιδί, έτσι; Η γυναίκα μου λέει να το αφήσουμε ακόμα μια χρονιά, είναι μικρός. Αλλά εγώ δε θέλω να φτάσει 30 και να κουβαλάει τη μάνα του στην τράπεζα. Δεν το δέχομαι αυτό για το γιο μου! Πρέπει να πάει σχολείο!

(Μα τι κάνεις; Γελάω. Γιατί είμαι μαμά.)

Κατερίνα Χαρίση

Σχολιάστε

