Εξετάσεις …γενικώς!

– Πως πάει; Η Βάσω η αδερφή μου από το χωριό στο τηλέφωνο.
– Καλά λέει.
– Ε, τότε καλά τα πάει.
– Αντε να τελειώσουν γιατί θα φάω τα νύχια μου στο τέλος.
– Σιγά μην φας τα νύχια σου εσύ.
– Γιατί;
– Γιατί εσύ Λουκία δεν τρως τα νύχια σου, τα βάφεις.
– Θα τα βάψω μαύρα τότε.
– Πάντα στη μόδα.
– Δεν εννοούσα αυτό.

Ovi_greece_0617_023a.gifΟ Άρης δίνει εξετάσεις κι εγώ τρώω την αγωνία μου τηλεφωνικά. Δηλαδή από την Βάσω στην Στέλλα και από την Στέλλα στη Βάσω.

– Πώς σου φάνηκε το θέμα;
– Βατό, μακάρι να πέσει κάτι παρόμοιο του χρόνου και στην ηλίθια την κόρη μου.
– Μην τη λες ηλίθια.
– Την ξέρω δεκαεπτά χρόνια σχεδόν, ξέρω γιατί μιλάω.
– Διαβάζει;
– Ναι, τα νέα της Κάτι Πέρι.
– Τι είναι αυτό;
– Αυτό, όπως το είπες.
– Ιστορία;
– Τι ιστορία βρε Λουκία, Μαντόνα είναι.
– Α, δεν το ήξερα.
– Τώρα το έμαθες κι αυτό.
– Τι άλλο διαβάζει;
– Για τον Σάκη διαβάζει και τους σερβάϊβορς διαβάζει.
– Τι θα γίνει με αυτούς τους σερβάϊβορς βρε παιδί μου.
– Πολιτιστική επανάσταση έγινε και δεν το καταλάβαμε.
– Φεύγω.
– Πού πας;
– Φροντιστήριο να πάρω τον Άρη.
– Τελείωσε;
– Όχι, θα τον πάω στο άλλο φροντιστήριο.

«Αντώνη, μίλησες με το παιδί;» Μήνυμα τηλεφωνικό στο ζώο τον τέως. Ο γιος του δίνει εξετάσεις και δεν έχει εμφανιστεί καθόλου.
«Exο doyeia. 8a ton paro meta» Να χέσω τα Greeklish και τα τηλέφωνα παρέα.
«Το ξέρεις ότι δίνει εξετάσεις;»
«Les na perasei?»
«Μακάρι να περάσει.»
«Exoda polla»
«Αντωνάκη, είσαι malakas»

– Μάνα είσαι καλά;
– Καλά, καλά παιδί μου, λίγο συννεφιά έχει αλλά καλά είναι.
– Ο πατέρας είναι καλά;
– Δεν του αρέσουν τα χόρτα. Το ήξερες;
– Ε, δεν του αρέσουν, μην του τα φτιάχνεις.
– Και τι θα φάει;
– Μακαρόνια.
– Όχι παιδί μου, χόρτα έφτιαξα, όχι πράσα.
– Ποιος μίλησε για πράσα;
– Βρέχει εκεί;
– Όχι, έβρεξε την προηγουμένη βδομάδα.
– Το παιδί βράχηκε;
– Το παιδί δίνει εξετάσεις.
– Γιατί έχει κάτι; Γιατί τον πήγες στο νοσοκομείο;
– Ποιο νοσοκομείο ρε μάνα.
– Α, δεν ήταν σοβαρό, στο ΙΚΑ τον πήγες;
– Τι λες ρε μάνα;
– Και ήταν καλές οι εξετάσεις;

Ο καθένας με τον πόνο του σε αυτή την οικογένεια και την τέως.

Λουκία Κοντοπόδη

Σχολιάστε

