Ένα μικρό θαλασσοπούλι

Εγώ που τόσο αγαπώ τη θάλασσα.
Τη θάλασσα και τα ταξίδια.
Την ελευθερία…
Έπαψα πια να πιστεύω ότι μπορώ ν’ αλλάξω τον κόσμο.
Δεν είναι που απέχω πολύ από την εφηβεία χρονικά,
δεν είναι οι πόλεμοι, ο ρατσισμός και η καταστροφή της φύσης,
είναι η αδιαφορία μας.
Είναι που νομίζουμε ότι είμαστε ελεύθεροι, που δεν έχουμε επιλογές.
Θα ήθελα λοιπόν αν είχα την επιλογή να ξαναγεννηθώ,
να μην είμαι άνθρωπος.
Όχι ξανά σ’ αυτό το σκληρό κόσμο.
Ούτε και ζώο, αφού θα με σκότωναν, θα με βασάνιζαν και πάλι οι άνθρωποι.
Αν ήμουν ψάρι, θα χαιρόμουν τη θάλασσα, μα δε θα μπορούσα να τη θαυμάσω από ψηλά.
Αν ήμουν πουλί θα ταξίδευα χωρίς σύνορα, μα δε θα χαιρόμουν τη θάλασσα.
Θα ήθελα λοιπόν να γεννηθώ θαλασσοπούλι.
Ένα μικρό θαλασσοπούλι, ίσως ένας υδροβάτης.
Να πετάω, να βουτάω στη θάλασσα, ελεύθερα, απλά και όμορφα.
Να ξεκουράζομαι σ’ ένα βράχο μεσοπέλαγα, και να τραγουδώ μόνο για το ταίρι μου.
Ν’ απολαμβάνω την αξεπέραστη τέχνη της φύσης.
Να θαυμάζω από κοντά τις ζωγραφιές που κάνουν τα σύννεφα στον ουρανό.
Κι αν μου έλειπε η μουσική, θα άκουγα τα κύματα.
Κι αν ήθελα να δω θέατρο, θα πλησίαζα τους ανθρώπους.
Ένας μικρός υδροβάτης, μυστήριος, περήφανος και ανεξάρτητος.

Κέλλυ Αλεξιάδη

Ovi_greece_0517_019a.gif

Σχολιάστε

