Ποσοδήποτε Σπφαλιάρας

«Κύριε Νάσο, το διαβάσατε;»
«Τι; Έκλεισε η διαπραγμάτευση;»
«Όχι καλέ,» και χαχανίζει η Ράνια.
«Τότε τι έγινε βρε Ράνια;» Απάντησα χωρίς να σηκώσω το κεφάλι μου από τα χαρτιά που διάβαζα.

Κόντευε και το κλείσιμο του μηνός κι έπρεπε να κλείσω μερικές υποθέσεις μέσα στις επόμενες δυο μέρες. Υποθέτοντας ότι η σιωπή που ακολούθησε απαιτούσε κάποιο ενδιαφέρον από εμένα, σήκωσα τα μάτια και κοίταξα προς την πόρτα του γραφείο που η Ράνια με ένα μάτσο χαρτιά μπροστά της στεκόταν η μισή μέσα η μισή απ’ έξω.

«Λοιπόν;» Της έκανα νόημα να συνεχίσει.
«Ο Σπαλιάρας πλακώθηκε πάλι.»
«Ορίστε;»
«Ο Σπαλιάρας, καλέ»
«Βοηθός του Τσακαλώτου στις διαπραγματεύσεις ο κύριος;»
«Χρ, χρ,» έκανε η Ράνια που έχει και πολύ περίεργο γέλιο, από αυτά που βγαίνουν από την μύτη.
«Καλέ αυτός που έχει πάει με 4.500 Ελληνίδες.»
«Φαντάζομαι καλοκαιρινά καμάκια με σουηδέζες δεν υπολογίζονται…»
«Χρ, χρ, πως τα λέτε κύριε Νάσο.»
«Αμ το θέμα εδώ Ράνια δεν είναι τι λέω εγώ αλλά τι έκανε αυτός ο κύριος Σφαλιάρας.»
«Σπαλιάρας, κύριε Νάσο.»
«Από τα συμφραζόμενα φαντάζομαι ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση το ίδιο κάνει.»

Ovi_greece_0317_034a.gifΗ συζήτηση είχε ξεφύγει από την πόρτα και η Ράνια ήταν ολόκληρη στο γραφείο έτοιμη να κάτσει στην καρέκλα. Εγώ άφησα αργά το μολύβι να πέσει πάνω στα χαρτιά.

«Καλά κύριε Νάσο , δεν διαβάζετε;»
«Την Ναυτεμπορική μόλις μπω το πρωί μια ματιά, και μετά, μερικές φορές, σιγουρά τις Κυριακές, εφημερίδα.»
«Όχι καλέ. Μπλόκια δεν διαβάζετε;
«Έβγαλε ο Χατζηνικολάου κι άλλη εφημερίδα;»
«Όχι καλέ, μπλόκια. Μπλόκια στο ίντερνετ.»
«Μπλόγκς θέλεις να πεις.»
«Ε, τι είπα εγώ; Εσείς μιλάτε καλυτέρα τα αγγλικά και το λέτε με προφορά.» Θα τη μούτζωνα αλλά συγκρατήθηκα.
«Και τι λένε τα μπλόκια για τον Σφαλιάρα ρε Ράνια;»
«Ότι πλακώθηκε πάλι.»
«Με κάποιον από τους συντρόφους των 4.500;»
«Κύριε Νάσο δεν με παίρνετε στα σοβαρά. Για το σερβάϊβορ μιλάω.»
«Ε, πες το βρε παιδί μου να σοβαρευτούμε.» Και χτυπάω με το χέρι μου το τραπέζι κι αναπηδάνε τα χαρτιά και τα μολύβια.
«Ώστε το παρακολουθείτε κι εσείς κύριε Νάσο;»
«Ανελλειπώς Ράνια.»
«Αυτό σημαίνει συνέχεια, έτσι δεν είναι;»
«Ποσοδήποτε.» Κουνάει το κεφάλι ικανοποιημένη η Ράνια.
«Ε, τότε γιατί κάνατε ότι δεν ξέρετε τον Σπαλιάρα;»
«Σε δοκίμαζα Ράνια.»
«Α, σαν διαγώνισμα στο σχολείο;»
«Ποσοδήποτε.»
«Τι αστείος που είσαστε μερικές φορές κύριε Νάσο.»
«Όχι όλες;»
«Χρ, Χρ…» Το γέλιο της Ράνιας.

«Και δεν μου λες βρε Ράνια, εσύ το παρακολουθείς συνέχεια αυτό το σερβάϊβορ;»
«Ποσοδικώς, πως το είπατε κύριε Νάσο.»
«Και τι έμαθες τόσο καιρό που το παρακολουθείς Ράνια μου;»
«Εγώ πιστεύω ότι η Σύλβια γουστάρει τον Ηλία γι’ αυτό και τον πάει συνέχεια κόντρα. Α, και ο μισθοφόρος είναι…»
«Εκτός από Σφαλιάρας υπάρχει και μισθοφόρος;»
«Πάλι τεστ κύριε Νάσο; Εσείς δεν είπατε ότι το παρακολουθείτε ποσοδικώς;»
«Ανεπιλειπώς.»
«Α.»

Και έφυγε η Ράνια κι έμεινα εγώ με τις απορίες. Τι κάνω, πού πάω, γιατί ζω, γιατί αναπνέω; Υπάρχει ζωή στον Άρη και μήπως ζω σε ένα παράλληλο διάστημα; Υπάρχει θεός ή τον έφαγε κι αυτόν η τηλεόραση; Κι αν ο Σπφαλιάρας έχει πάει με 4.500 Ελληνίδες, με πόσες τουρίστριες έχει πάει; Και πότε τρώει κοιμάται και χέζει; Τέτοια υπαρξιακά προβλήματα.

Θόδωρος Νάσος

Σχολιάστε

