Οι λέξεις οι μισές

Να ‘ξερες πόσο υπέροχη είναι η βραδιά απόψε.

Θα μπορούσες να το ξέρεις, μα το παράθυρό σου είναι κλειστό και το ξέρω πως είναι κλειστό κι ας είμαι τόσο μακριά, γιατί είναι άλλο το κίτρινο που φέγγει όταν το κλείνεις, έτσι ξέρω πως απόψε χάνεις μια υπέροχη και ήσυχη βραδιά. Ίσως και πάλι να περνάς καλύτερα εκεί μέσα στο καινούργιο σου σπίτι, αλλά προτιμώ να πιστεύω πως έστω μια φορά είμαι πιο τυχερός από σένα, για κάτι νύχτες σαν αυτή.

Ovi_greece_0217_069a.gifΕίναι αστείο να κάθομαι εδώ μόνος μου και να σου μιλάω, έτσι; Όμως πρέπει να βγουν από μέσα μου όλα γιατί πνίγομαι, με πλακώνει το βάρος όλων αυτών που ήθελα να σου πω και δεν πρόλαβα, με πνίγουν όλα αυτά που κρατούσα για σένα να κάνω μα ούτε γι αυτό υπήρξε χρόνος, με πιέζει το βάρος των αναμνήσεων και δεν μπορώ να ανασάνω, έτσι πρέπει κάπως να τα βγάλω όλα αυτά από μέσα μου κι άρχισα να σου μιλάω, κι ας μην είσαι ποτέ εκεί, εδώ, όπου κι αν είσαι, για μένα είσαι δίπλα μου, απέναντι και μέσα μου κι ίσως να είναι ευκολότερο να πείσω τον εαυτό μου ότι δεν άλλαξε τίποτα κι ότι είσαι ακόμα εδώ, μαζί μου, είναι ευκολότερο να συνεχίσω να ζω για σένα, η μοναξιά δε θα είναι πια αξεπέραστη, η ασχήμια του κόσμου δε θα σκεπάζει τα μάτια μου, εξάλλου και να  μην το ήθελα δε θα μπορούσα να κάνω αλλιώς, ολόκληρο το είναι μου σε σκέφτεται και σκορπάει προς κάθε κατεύθυνση να σε ψάξει, ή τρέχει τρελαμένο μακριά από τον πόνο, μα ακόμα και ο πόνος είναι λέξη που μου μοιάζει λίγη σε αυτό που νιώθω.

Πόνος, αγάπη, αισθήματα, τα λέω και μου μοιάζουν λίγα, μοιάζουν μισά και ατέλειωτα, τα κάνω ρήμα κι αμέσως με πλημυρίζουν, κυλάνε μέσα μου μαζί με το αίμα μου, πονάω λέω κι είναι όσα νιώθω, αισθάνομαι, αγαπάω, και γεμίζουν τους πόρους μου, ακόμα και έναν τόνο να αλλάξω στο ατέλειωτα και αλλάζει κι αυτό, «ατελείωτα» το λέω κι είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεται για να σε ξορκίσω από πάνω μου, ατελείωτος ο πόνος, ατελείωτη η αγάπη, κι είμαι αξιολύπητος ή μήπως αξιοθρήνητος; Πόση δύναμη έχουν τελικά οι λέξεις, αρκεί να καταφέρνω κάθε φορά να παραμείνω ήρεμος για να τις διαλέξω, εμπιστοσύνη, πίστη, εμπιστεύομαι, αφήνομαι, πιστεύω.

Τι πιστεύω πια; Σε κάτι πιστεύω μα δεν είναι αλήθεια, όσες λέξεις κι αν βρίσκω να σου πω εσύ ποτέ δεν επιστρέφεις σε μένα μα ακόμα τις λέω.

Τι άλλο να κάνω;

Αντρέας Νικολαΐδης

Σχολιάστε

