Τα αγαπημένα σου ψέματα

Τα αγαπημένα σου ψέματα

Σε είδα πάλι. Γελούσες σαν παιδί. Πετούσες
Με κάτι φτερά χάρτινα, αέρινα, ζητούσες την ψυχή μου.
Και περίμενες με μια λεπίδα κρυμμένη στον κόρφο σου
Να σου φανερωθώ.
Σε είδα πάλι.

Σε είδα! Τραγουδούσες για κάτι πολιτείες ξεχασμένες
Και πόλεις που δεν υπάρχουν πια, ενώ με φιλούσες
Στα μάτια για να μη βλέπω όσο με σήκωνες ψηλά
Στη Νύχτα, για να μ’ αφήσεις μετά να πέσω και να με κοιτάς.
Σε είδα.

Σε είδα χθες το βράδυ. Με κοιτούσες σα να μ’ έβλεπες πρώτη φορά
Με το κεφάλι γυρτό στο πλάι. Έκλαιγες για την αδύναμη καρδιά μου,
Έκλαιγες για την αγάπη που έχασα, έκλαιγες που ήσουν μακριά
Στην ανάγκη που σε είχα. Μόνο κοιτούσες από μακριά να υποφέρω.
Σε είδα.

Και τώρα είμαι εδώ! Και σου φωνάζω φύγε… Μα  όχι, σε θέλω, έλα
Γιατί σε χρειάζομαι κοντά μου. Έλα, έλα και κάψε με ξανά,
Φύγε! Μείνε μακριά μου πια!
Μη φεύγεις, μείνε…
Μια φορά μόνο να σε δω ξανά, να σε κρατήσω. Μα όχι… Όχι!
Άλλο δε γίνεται να το κάνω αυτό, δεν το αντέχω.
Με τρελαίνεις.

Με βλέπεις τώρα; Τώρα που σκορπίζω τα όνειρά μου στους ωκεανούς;
Τώρα που ανοίγω τα χέρια και εκτοξεύομαι ψηλά μέχρι να πιάσω
Του ορίζοντα τις άκρες; Με βλέπεις που σε κοιτώ κι εγώ από εκεί πάνω και…
Θα διαλυθώ σ’ εκατομμύρια κόκκους σκόνης και θα σε χλευάζω.
Ελεύθερος μακριά σου.

Θα είμαι ελεύθερος… Ελεύθερος από σένα, ζωντανός
Και θα γυρνώ στο τώρα και στο χθες, το αύριο και το πάντα
Ξανά και ξανά και θα επιστρέφω. Μα δε θα υπάρχω πια. Ίσως,
Ίσως μόνο μια τέτοια νύχτα σαν κι απόψε να με δεις
Να επιστρέφω πάλι.

Να καταριέμαι τα ψέματα που μου είπες. Να σε φτύνω
που με σκότωσες χίλιες φορές κι εγώ σ’ αγάπησα τόσο.
Ελεύθερος πια θα γελάω σαν τρελός.
Μέχρι την επόμενη φορά που θα με ξεγελάσεις να γυρίσω πίσω.

Kατερίνα Χαρίση

Ovi_greece_0217_033a.gif

To ποίημα της Κατερίνα Χαρίση, συμπεριλαμβάνεται στο δεύτερο τεύχος του ArsOvi
που μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ:

ars_issue02

Σχολιάστε

