Ένας κύκλος στη λίμνη

Ένας κύκλος στη λίμνη

Ένας κύκλος στη λίμνη.
Η ανάμνηση μιάς πέτρας,
που πριν λίγο βούτηξε
στα ήρεμα νερά.

Δεμένος πισθάγκωνα
είδα τον κύκλο μου ν’ απλώνεται.
Βούτηξα.
Στα ελάχιστα δευτερόπλεπτα μετά
είδα τη ζωή μου γύρω μου,
σε κύκλο,
εκεί που όλα γίνονταν επίκαιρα,
χωρίς μπροστά, χωρίς πίσω.
Δεν ήταν ώρα να λυθώ.
Ο χρόνος λιγοστός
μα και περίσσειος.
Στο ελάχιστο  μετά
η ζωή  ξετυλίχτηκε το σώμα μου.
Το βότσαλο ήμουν εγώ.
Το δεμένο πισθάγκωνα.
Το μυστικό που κρατούσα
στο στόμα μου,
στα νερά της λίμνης,
στο νερό της μνήμης,
στο νερό της λήθης,
… μυστικό που όλη η λίμνη μέσα της
κανείς απ’ έξω της…
Η ζωή μου  ενός ανθρώπου.
Μια πετριά που έκανε το κύκλο της
και τον τέλειωσε στην απλωσιά μιας λίμνης.
Μιά πετριά που τώρα στα βάθη της,
ως μιά πέτρα που βούτηξε.

Μάνος Μαυρομουστακάκης

Ovi_greece_0117_067a.gif

Σχολιάστε

