Τα …κουλούρια

Τα …κουλούρια

«Κουλούρια πεντανόστιμα, πέντε λεπτά μονάχα»
Διαβάζω χθες μια συνταγή, αυτές του διαδικτύου
Ωραία φωτό, λαχταριστά και νόστιμα μου κάνουν,
Έχουν και βούτυρο καλό, και λέω άντε ας φτιάξω.

Μαζώνω κι εγώ τα υλικά, κι αρχίζω να ζυμώνω,
Κανέλες και γαρίφαλα και τρία κουτάλια σόδα.
Μπρε μήπως τρία είναι πολλά, και λίγο με σκαλώνει
Μα αφού το λέει η Φτελιά, πώς να το αντιγυρίσω.

Φτιάχνω αστέρια και καρδιές και στρόγγυλα φουρνίζω,
Και σα ροδοκοκκινήσανε ανοίγω, ξεφουρνίζω
Το σπίτι μοσκοβόλησε, μας έπιασε λιγούρα,
Κανέλα, μοσχοκάρυδα και μια αψιά σα θειάφι.

Μπρε τρεις κουταλιές σα να ‘ναι πολλές μονάχη μουρμουρίζω,
Μα αφού το είπε η Φτελιά, ας πάρω να δοκιμάσω.
Κουλούρι μοσχοκόκκινο πιάνω και καταπίνω,
Κι έβγαλε η γλώσσα μου μαλλιά, και άφρισε το στόμα.

«Μωρή; Και μπας μου φαρμακώθηκες; Ρωτάει η πεθερά μου
Τον άντρα σου βαρέθηκες, το γιόκα τον καλό μου;»
Φωνάζει και οδύρεται μα από μακριά με βλέπει,
Κι όλο κοιτάζει στα λοξά να δει πότε θα πέσω.

«Μπρε μπας και σ’ άρπαξε αλεπού και κόλλησες τη λύσσα
Πολύ αφρίζεις μάνα μου και τα παιδιά στα παίρνω.
Μην απ’ τη λύσσα την κακιά, πας και μου τα δαγκάσεις»
Κι εγώ παλεύω με τη σόδα που άφρισε στο στόμα.

Φτου! Έκανα μια και δυο φορές, φτου σου και ξαναφτού σου
Και βγήκε από μέσα ο σατανάς ο χιλιοαφρισμένος
Και στον καθρέφτη εκοίταξα τα δόντια μου να λάμπουν
Λες κι απ τη σόδα πάστρεψαν κι έλαμψαν καινούργια.

Μπρέ άλλη φορά εγώ συνταγή του ίντερνετ αν φτιάσω,
Με δεκαπέντε συλλαβές θα πάρω και θα κράξω.
Κοινώς
Να με χέσεις.

Κατερίνα Χαρίση

Ovi_greece_0117_066a.gif

Σχολιάστε

