Πικρές επιθυμίες

Πικρές επιθυμίες

Δαμάστε τον άνεμο μαλλιά μου,
Φυλακίστε τον Ήλιο που δύει μάτια μου.
Και για τελευταία φορά τα χέρια μου,
Να κρατήσουν την μορφή της αγάπης μου.

Τα πνευμόνια μου ας κρατήσουν ευωδιές,
Αντηχήστε αυτιά μου με θλιπτικές μουσικές,
Και τα χείλη μου όπως και χτές
Ματωμένα να μείνουν, όπως τ’άφησες.

Ρίγησε γι’άλλη μια φορά κορμί μου,
Κλάψε γι’άλλη μια φορά ψυχή μου,
Είσαι ή δεν είσαι πια μαζί μου,
Σαν του νεκρού είναι το φιλί μου.

Χρήστος Μουζεβίρης

Ovi_greece_0117_050a.gif

Σχολιάστε

