Κάιν και Άβελ

Κάιν και Άβελ

Ω ψυχή μου,
την άνοδο και τη πτώση έχω δει.
Έχω δει τα πάντα.
τις κατάρες κι τις ατυχίες
όλες βαφτισμένες σε ιεροπρεπείς στίχους
να στάζουν από μυστικιστικές σπονδές
σε δρόμους και λεωφόρους,
γυαλίζοντας στο φως του φεγγαριού,
αργά γλιστρώντας σε λαγούμια και τρώγλες.

Στο Πύργο της Βαβέλ
τραγουδήσαν και χόρεψαν
οι κληρονόμοι του Κάιν και του Άβελ,
παρασέρνοντας κοπάδια στην παρακμή τους,
καθώς οι αράχνες υφαίναν
και οι γέροι καταριόντουσαν
πτώση κι ατυχίες.

Στα μεταξωτά πλέγματα
παλλόμενα αραχνοΰφαντα,
τα νήματα τεντωθήκαν,
και πάνω στην πέτρα
τα κουφάρια υποβλητικών
πόλεων που κάποτε ακμάζανε.

Ω ψυχή μου,
την άνοδο και τη πτώση έχω δει.
Έχω δει τα πάντα.
τις κατάρες κι τις ατυχίες
όλες βαφτισμένες σε ιεροπρεπείς στίχους
να στάζουν από μυστικιστικές σπονδές
σε δρόμους και λεωφόρους,
καθώς άγιοι άνθρωποι αφήναν
νομίσματα σε κλειστά κουτάκια,
θαμμένοι στο γλυκό Νέκταρ του χθες,
Οι κληρονόμοι του Κάιν και Άβελ.

Νίκος Λάϊος

Ovi_greece_1216_027a.gif

* Με μία ψηφιακή δημιουργία του Νίκου Λάϊου

Σχολιάστε

