Άχρωμη σιωπή

Απόψε βούλιαξα στη σιωπή. Μια σιωπή άχρωμη και τρομακτική, που προσπαθούσε να μου ψιθυρίσει κάτι.

Χαμήλωσα το φως κι άφησα τις σκιές να χορεύουν γύρω μου, τον τρελό χορό τους. Το δωμάτιο βάφτηκε το περίγραμμά σου. Έκλεισα τα μάτια μου και είδα πάλι το γαλάζιο των ματιών σου. Τη μόνη αλήθεια σ’ ολόκληρο τον κόσμο.

Με κοίταξες βαθιά, πολύ βαθιά, κι ύστερα χάθηκες και μόνο οι τρελές σκιές έμειναν μαζί μου στο δωμάτιο, να συνεχίζουν να χορεύουν σε ρυθμούς δικούς τους, άγνωστους, ξέφρενους κι αλλόκοτους, να μου θυμίζουν ότι λείπεις.

Τα μπλουζ συνέχισαν μόνα τους στο μισοσκόταδο. Μόνη μου συνέχισα κι εγώ.

Ovi_greece_1116_079a.gif

Λίλιαν Μπαντάνη     

[10-10-2016]

Σχολιάστε

