‘Ικαρος Ερωμένος

‘Ικαρος Ερωμένος

Το φιλί μου τώρα πάρε και κα΄ντο φτερά
ζεστές φτερούγες που θα σε πάρουν μακριά
Τη λευτεριά θα σου δώσουν που πεθύμησες
και μακριά μου να φύγεις ζήτησες
Ένα μόνο θα σου πώ να μην ξεχνάς
στης λησμονιάς τον Ήλιο κοντά να μην πετάς
γιατί τα φτερά σου θα λιώσουν
και το φιλί μου θα σβηστεί από το χαμόγελό σου
Σε ξένη γή θα πέσει η ομορφιά σου
και για πάντα θα βγώ απ΄τα όνειρά σου.
Άλλος θα κάνει τότε φυλακή την αγκαλιά σου.
Μόνο η ελπίδα θα ντύνει τα όνειρά μου
στον ύπνο θα μου ψηθιρίζει πως γύρισες κοντά μου.

Χρήστος Μουζεβίρης

Ovi_greece_1016_076a.gif

Σχολιάστε

