Μια Θάλασσα μικρή

“Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια”

Το καλοκαιράκι μας εγκαταλείπει σιγά-σιγά και το φθινόπωρο μας θυμίζει, πως όταν κάτι τελειώνει, αρχίζει κάτι καινούργιο. Γι αυτό κι εμείς, συντελεστές και φίλοι του Ovi Greece, αντιστεκόμενοι σε όλα τα στρεβλά που συμβαίνουν γύρω μας και αιώνιοι εραστές της καλής μουσικής, συνεχίζουμε να συμπεριλαμβάνουμε στις αλήθειες μας, μουσικές που όλοι αγαπήσαμε, τραγουδήσαμε, χορέψαμε ή πονέσαμε μαζί τους. Γιατί… τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια!

Μια Θάλασσα μικρή”

ovi_greece_0916_078aΘυμήθηκα (ξανά) κι αυτό το τραγούδι του Σαββόπουλου, που μου έκανε παρέα εκείνο το χαμένο στο παρελθόν καλοκαίρι..

Βλέποντας φωτογραφίες και περιγραφές διακοπών στο διαδίκτυο μια νοσταλγία με κυρίεψε τις τελευταίες μέρες και με τη βοήθεια της μνήμης, έκανα μια αναδρομή στα καλοκαίρια μου, στους έρωτές μου και στις παραλίες που ξάπλωνα αμέριμνος.

Χάρηκα πραγματικά που αρκετοί κατάφεραν μέσα στο χαμό που περνάμε, να πάνε κάπου, κάπως να περάσουν λίγες μέρες ανέμελα. Στενοχωρήθηκα όμως που κάποιοι δεν τα κατάφεραν κι έμειναν στην πόλη μόνοι, κι ας έλεγαν ότι “δεν πειράζει”. Ήξερα.

ovi_greece_0916_078bΟι τελευταίες δικές μου διακοπές, ήταν το καλοκαίρι του ‘11. Σ’ ένα παγκάκι σε κάποιο πάρκο της Αθήνας, άστεγος. Δεν είχα θάλασσα, είχα καυσαέριο, φασαρία και αγωνία. Είχα όμως ηλιοβασιλέματα και ανατολές. Ίσως ήταν οι πιο ουσιαστικές διακοπές μου. Γιατί είχα την ευκαιρία να γνωρίσω πραγματικά τον εαυτό μου, ίσως γιατί αναθεώρησα τα περί ζωής και μη ζωής. Ήταν η ευκαιρία που είχα να είμαι μόνος και τρομαγμένος. Για να καταλάβω τι είναι πλαστό και τι αληθινό. Και όταν τέλειωσαν αυτές οι “διακοπές” και βρέθηκα σε άλλους τόπους, και γνώρισα κι άλλους στις δικές τους “διακοπές”, συνειδητοποίησα τι πέθανε και τι γεννήθηκε στην ψυχή μου.

Και είμαι πανευτυχής γι’ αυτό. Βρήκα τη μικρή μου θάλασσα.

“Όπως και αν έρθουν τα πράγματα
όσο αντίξοες κι αν είναι οι συνθήκες
πάντα μπορεί κανείς να ερωτεύεται.

Το δύσκολο είναι ν΄αγαπάς.”

Τίτος Πατρίκιος, «Το Δύσκολο».

Μια Θάλασσα μικρή” του Διονύση Σαββόπουλου.

 

Γιώργος Μπαρκούρης   

Μπορείτε να το ακούσετε στο link που ακολουθεί:

https://www.youtube.com/watch?v=NN_I6fKFAUU

Ovi_greece_0916_078c.gif

Σχολιάστε

