Η διαθήκη μου

Η διαθήκη μου

Αν μια μέρα εξαφανιστώ, μην ψάχνετε για μένα. Θα περιπλανιέμαι χωρίς να έχω αφήσει ίχνη.

Στα κρύα δάση του Βορρά θα ψάχνω θηρία που έχουν εξαφανιστεί. Θα τραγουδώ νανουρίσματα σε ορφανά στις ερήμους.

Εκεί που περπατούν οι λύκοι, εγώ θα δίνω παρηγοριά στους αδύναμους. Θα σκουπίζω τα δάκρυα λυπημένων εραστών σε ηλιοβασιλέματα σε ακτές μακρινές. Στη δίνη της τρέλας, θα κουβαλάω όλο τον πόνο της ανθρωπότητας. Θα θεραπεύω τον εαυτό μου μέσα στη σιωπή, απολαμβάνοντας τη δύναμη της φύσης.

Και θα συνεχίζω.

Μην ψάχνετε για μένα.
Δεν είμαι αυτό που ήμουν, μια θνητή αλυσοδεμένη σε κανόνες, φυλακισμένη σε σπηλιές απελπισίας. Τώρα είμαι μια αιώνια ψυχή, δοσμένη από το σύμπαν, κι όλος ο κόσμος είναι το σπίτι μου.

Αν μια μέρα εξαφανιστώ, μην ψάχνετε για μένα, γιατί θα έχω βρει τον εαυτό μου!

Gordana Mudri

Ovi_greece_0816_076a

Σχολιάστε

