Ερωτικό

Απόψε στα χείλη μου πρόσφερες,
το κορμί σου θυσία, εξαγνισμού και λύτρωσης.
Την ερημιά σου μου έδωσες ασύλητη.
Κι εγώ τη δέχτηκα.
Έμβρυο που τρέμεις μέσα μου,
τον φόβο της αγωνίας σου νοιώθω.
Ξέχνα!
Τώρα τίποτα. Τώρα μόνο εγώ.
Ξέπνοη αφήνομαι. …
Σε εκστασιαστικά μονοπάτια μπαίνοντας,
αυτό που έμεινε απόρθητο ψάχνω.
Μη φύγεις.
Τους χυμούς σου λούζομαι,
και χάνομαι μες των ματιών σου τη σκοτεινιά.
Ανίσχυρη αφουγκράζομαι. ..
Η αγάπη, παλιό τραγούδι της Billie.

Λίτσα Ασωνίτου

Ovi_greece_0816_082a

Σχολιάστε

