Το όνειρο του βιβλίου

Δε θέλω μια περίοπτη θέση στα ράφια. Δε θέλω γυαλιστερό εξώφυλλο. Δε θέλω να είμαι ακριβός. Δε θέλω να έρθεις σε μένα επειδή με είδες σε μια φανταχτερή αφίσα ή σε μια διαφήμιση στην τηλεόραση. Ξέρεις τι θέλω, αλήθεια?

Θέλω να χωθώ στο πιο παλιό και σκονισμένο ράφι. Πίσω από όλα τα μεγάλα. Να μη φαίνομαι, να μη ξεχωρίζω. Να μη με ξέρεις. Να μη με έχεις ξαναδεί πουθενά. Να είμαι μικρός, τόσο που να χωράω στην τσέπη σου. Να μη μιλάω πολύ. Να μη σου πει κανείς να ‘ρθεις κοντά μου.

Αλλά ξέρεις κάτι?

Όταν έρθεις, θα έρθεις για μένα. Θα έρθεις να με βρεις. Θα μπεις μέσα και θα γυρίσεις όλα τα ράφια, ψάχνοντάς με. Κι εγώ θα είμαι εκεί, πάντα εκεί, στο ίδιο σημείο, άσημος, σκονισμένος, να σε περιμένω. Θα έρθεις σε μένα, όχι επειδή σου μίλησε κάποιος, αλλά γιατί θα νιώσεις την ανάγκη μου. Την ανάγκη σου.

Τέτοιο βιβλίο θέλω να ‘μαι.

Ovi_greece_003a

Από την Κατερίνα Χαρίση

Σχολιάστε

